Wednesday, November 5, 2008

MERHABA!!








BENIM SAYFAMA HOSGELDINIZ ;
BURADA EVDE YAPABILECEGINIZ SEYLERI ;yemek,canta,mumluk,elbise boyama ....vs BULACAKSINIZ,
UMARIM EGLENIRSINIZ Ben bunlarla ugrasip Amrikada bos vakitlerimi cok guzel geciriyorum Darisi size......

Ben bu resmi kagitlari yirtarak yaptim sonra da cerceveye koyup uzerine bu sene cesmede kiyidan topladigim taslrla sedef midyeleri yapistirdim;sizde kagitlari magazinleri yirtip boyle sevdiginiz renklerle bir fon yapabilirsiniz






10 marifet benim en sevdigim sayfalardan biri orada oyle guzel ornekler varki yapmadan duramayacaksiniz
size bir ornek gostereyim.bu tip seyler hosunuza gidiyorsa deneyin bence disina stickerli kagitlar yapisiyor ve kaybolmuyor bu sayede

http://www.10marifet.org/ dan aldim .


***********************************
SIMDI DE bakalim yemeni den yaptigim
CANTA yi gorelim bu da bir FIKIRDIR yaniiiiii
Adimin bas harfini de arma gibi Pullardan yaptim(Allahtan turkiyeden getirmisim bu pullarla yemenileri vallahi bu ufak yerde bulunmuyor.)















****************************************
SIMDI DE BABAM OLMEDEN ONCEKI SENE ONUN DOGUM GUNUNDE ONA VE ANNEME AZIRLADIGIM ANMA KARTLARINA









.
Get Your Clock
title
add text, images, video, widgets, etc...

No comments: